راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای یا اپراتور شیشه :

درب اتوماتیک شیشه ای HS-1090

بسیاری از ما برای خرید یک درب اتوماتبک شیشه ای موفق، احتیاج  به یک مشاوره و راهنمایی  واقعی  داریم. ما می‌توانیم با یک بررسی دقیق و آگاهانه درباره درب اتوماتیک شیشه‌ای یا اپراتور شیشه‌، دست به خریدی قهرمانانه بزنیم و از بدست آوردن این پیروزی، هر چند کوچک، لذت ببریم. و یا با یک خرید نا آگاهانه و عجولانه درب اتوماتیک شیشه‌ای یا اپراتور شیشه می‌توانیم خودمان را مأیوس کنیم و برای مدتی کوتاه یا بلند حسی ناخوشایند را داشته باشیم.

البته شاید تا مدتی هر گاه خرید نا‌موفق درب اتوماتیک شیشه یا  اپراتور شیشه خود را ببینیم و یا از آن استفاده کنیم، این جمله بر سر زبانمان بیاید و بگوییم که:“سر خرید این لعنتی چه کلاهی سرم رفت”.

درب اتوماتیک شیشه ای hss

 

نوع نیاز، میزان هزینه و انتظارات ما، مثلثی هستند که جهت و زاویه‌ی ما را برای تهیه ی درب اتوماتبک شیشه‌ای یا اپراتور شیشه  مشخص می‌کنند. مثلثی که اصل اساسی تعیین خرید است و طبیعی است که در خرید درب های شیشه ای خودکار هم مهم ترین اصل به شمار می آید. در بیشتر موارد اشخاص برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک “نوع نیاز” خود را نمی شناسند و در همین مرحله اول خرید دچار کلافگی و گمراهی می شوند.

البته کسانی که قصد خرید این درب ها را دارند، به نوعی بی تقصیرند، چرا که درب های اتوماتیک شیشه ای یا اپراتور شیشه  هم انواع بسیار گوناگونی دارد و هم برندهای بسیار زیادی در تولید و عرضه ی این محصولات حضور دارند.

 

اپراتور شیشه

 

در اولین مرحله خریداران درب اتوماتیک شیشه ای HS-1090 یا اپراتور شیشه باید به نکات زیر توجه کنند:

  • از چه نوع دربی می خواهند استفاده کنند؟(کشویی، تلسکوپی، آکاردئونی و ….)
  • می خواهند در چه مکانی از آن استفاده کنند؟(فروشگاه، ساختمان تجاری، ساختمان اداری …..)
  • میزان طول درب چقدر است؟
  • درب باید چه میزان تردد داشته باشد؟
  • و …….اپراتور شیشه

خریداران اپراتور شیشه باید در این مرحله به نکات ذکر شده توجه کنند و بعد از آن به مسائل بعدی که بیشتر شامل خواسته های فرعی می شود نگاهی داشته باشند، مثل:

  • برند جک مورد نظرشان
  • میزان امکانات و کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای یا اپراتور شیشه مورد نظر
  • میزان مرغوبیت و کیفیت آن
  • میزان کارایی و دوام
  • نوع اپراتور
  • نوع موتور
  • گارانتی و خدمات
  • و …….

درب اتوماتیک شیشه ای HS-1090

 

برندهای خارجی و داخلی معتبر:

این برندهای خارجی و داخلی  هستند که در تولید درب های اتوماتیک شیشه ای پیشتازند و همواره اپراتور شیشه  با کیفیت و بسیار قدرتمند را به بازار روانه می کنند. بزرگترین تفاوت این محصولات با دیگر برنده در نوع  اپراتورشان است.

چرا که تقریبا تمام برندهای تولید کننده ی درب های اتوماتیک شیشه ای از موتور دانکر در ساخت اپراتور شیشه  استفاده می کنند و وجه تمایزغالب درب های شیشه ای  موتورشان در اپراتورشان است.

اپراتور شیشه ای این برند ها بسیار پر قدرت است و بی اغراق این اپراتورها سیلی از امکانات را به کاربر ارائه می دهند. اکثر برندهای آلمانی و سویسی دارای ترددی نا محدودند و از این جهت هم بسیار قابل توجه اند.

درب اتوماتیک شیشه ای

هرچه طول درب شما زیاد تر باشد،باید از موتور قویتری برای این سیستم استفاده شود،موتورهای این درب ها از نوع ۸۰وات و ۱۰۰ وات و ۱۵۰وات هست که براساس اندازه بازشو درب اپراتور شیشه ای میتوانید استفاده کنید

قابل ذکر است گزینه های برندهای خارجی و داخلی از کیفیت و دوام بسیار بالای برخودارند و به نوعی بهترین گزینه برای کسانی که قصد خرید محصولی با کیفیت دارند که نیاز چندانی به سرویس و نگهداری ندارد، به شمار می آید.

اما باید توجه داشته باشید،برای چقدر تردد در روز ازین درب استفاده میکنید،متوسط استفاده روزانه از درب های اتوماتیک شیشه ای ۱۰۰۰ عدد در روز هست،

اما این عدد برای محیط های اداره یا مجتمع های تجاری یا درمانی بسیار کم هست،پس دقت کنید که حتما براساس میانگین تردد روزانه ،انتخاب محصول انجام بدید که به دردسر خدمات نخورید