چرا باید از سیستم اعلام سرقت استفاده کرد؟

افزایش آمار سرقت از منازل در این روز ها تبدیل به یک مسئله ی نگران کننده برای شهروندان شده است. با افزایش فقر و بیکاری در سال جاری آمار سرقت به طور محسوسی افزایش پیدا کرد که در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین دزدگیر اماکن هوشمند برای جلوگیری از سرقت آشنا کنیم.

بر اساس آمار سال ۹۸ تا کنون سرقت از منازل مسیر صعودی را طی کرده است و بیشتر سرقت ها از منازلی می باشد که بدون سیستم حفاظتی و امنیتی بوده اند.با توجه به گفته ی سارقان ، منازلی که دارای سیستم های امنیتی و حفاظتی قوی ای هستند مورد سرقت کمتری قرار می گیرند زیرا زمان زیادی برای سرقت می خواهد.و دزدگیر اماکن یکی از بهترین تجهیزات برای این است که مدت سرقت را برای سارق به شدت کوتاه میکند.

سیستم اعلام سرقت:

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی منازل ،شرکت و اداره ها، مغازه ها، فروشگاه ها و… در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده وارد بازار شد ، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل خود برسد و بدون شک در آینده با رشد فناوری و تکنولوژی ، پیشرفته تر خواهد شد .

از انواع دزدگیر اماکن می توان به دزدگیر اماکن ساده،خط ثابت شهری و دزدگیر اماکن سیمکارتی اشاره کرد.طریقه ی اطلاع رسانی هر کدام از این نوع دزدگیر ها متفاوت می باشد.

 

دزدگیر اماگن ساده یکی از قدیمی ترین انواع دزدگیر اماکن محسوب می شود که طریقه ی اطلاع رسانی آن فقط از طریق صدای آژیر می باشد. با پیشرفت تکنولوژی بعد از دزدگیر اماکن های ساده،دزدگیر های خط ثابت شهری وارد بازار شدند. اطلاع رسانی این نوع دزدگیر ها از طریق آژیر و تماس تلفنی است. تنها مشکل این نوع دزدگیر ها این است که سارق می تواند با قطع برق شهری دستگاه را غیر فعال کند.

 

دزدگیر اماکن سیمکارتی از پیشرفته ترین و به روز ترین نوع دزدگیر ها محسوب می شود. اطلاع رسانی این دزدگیر ها از طریق صدای آژیر ، تماس تلفنی و پیامک می باشد. خوبی این نوع دزدگیر ها این است که سیم کارتی هستند و به خط شهری وصل نیستند و سارق نمی تواند دستگاه را غیر فعال کند.

نصب دزدگیر منزل

ترس از سرقت منازل یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان خانه می باشد زیرا بیشتر اشخاص اموال گران‌بهای خود را در خانه نگهداری می کنند.یکی از راه ها برای رفع نگرانی استفاده از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای منازل می باشد.یکی از مطمئن ترین و بهترین سیستم حفاظتی ، استفاده از دزدگیر منزل می باشد.از پیشرفته ترین دزدگیر اماکن ها می توان به دزدگیر اماکن سیمکارتی HSS اشاره کرد.

دزدگیر منزل هوشمند

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید دزدگیر اماکن برند HSS می باشد که از دزدگیر های سیمکارتی منازل آن می توان به +GSM و GSM+1  را نام برد. تفاوت این دو دستگاه فقط در سیستم هوشمند آن می باشد. شما با دزدگیر منزل سیمکارتی GSM+1 می توانید سیستم برقی خانه ی خود را کنترل کنید که این قابلیت باعث محبوبیت این محصول شده است.اگر شما صاحب خانه و یا ویلایی در اطراف دور هستید می توانید با نصب دزدگیر خانه GSM+1 سیستم های برقی منزل خود را کنترل کنید.

 

دزدگیر اماکن های سیمکارتی HSS دارای اپلیکیشن می باشند که شما با نصب آن می توانید از راه دور دزدگیر خانه خود را کنترل کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا هر زمان که آژیر دزدگیر منزل به صدا در آمد ، از طریق اپلیکیشن از راه دور آژیر دزدگیر را قطع کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول حتما فایل ویدیویی زیر را مشاهده کنید.

 

 

انواع سنسور دزدگیر اماکن

یکی از نکاتی که قبل از خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که نصب دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و باید حتما به همراه آن یکی از سنسور های دزدگیر خریداری شود.از مهم ترین سنسور های دزدگیر منزل می توان به سنسور حرکتی ، سنسور ضربه ، سنسور مگنت و سنسور دود اشاره کرد.

  • سنسور حرکتی

این سنسور از مهم ترین سنسور های دزدگیر اماکن محسوب می شود که هم می توان در محیط داخلی و هم محیط خارجی از آن استفاده کرد. وظیفه ی اصلی این سنسورها تشخیص کوچکترین حرکت می باشد که به محض تشخیص حرکت غیر مجاز شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر پنل مرکزی به صدا در می آید. از این سنسور بیشتر در نزدیکی های در ورودی استفاده می کنند تا به محض تشخیص ورود فردی غیر مجاز این سنسور فعال شود.

  • سنسور مگنت

از سنسور مگنت بیشتر در لای درب، پنجره، کمد و … استفاده می کنند. این سنسور از دو قطعه ی مغناطیسی تشکیل شده است که به هنگام فاصله گرفتن این دو مگنت از هم ، سنسور شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر خانه می کند.افرادی که وسایل و اموال گران بهای خود را در داخل کمد و یا کشو نگهداری می کنند توصیه می شود حتما از این سنسور برای جلوگیری از سرقت استفاده کنند.

  • سنسور ضربه

سنسور ضربه از کاربردی ترین سنسور های دزدگیر منزل محسوب می شود. از این سنسور بیشتر برای درب ورودی و پنجره ها استفاده می کنند. وظیفه ی اصلی این سنسور تشخیص کوچکترین ضربه به درب و یا پنجره می باشد. خیلی از سارقان برای وارد شدن به منازل از روش خراب کردن درب و یا شکستن پنجره استفاده می کنند که با نصب سنسور ضربه شما می توانید مانع ورود سارق و خرابی در و شکستن پنجره شوید.

  • سنسور دود

از این سنسور امروزه در همه ی مراکز اداری، تجاری و ساختمان های نوساز استفاده می کنند. این سنسور دود را تشخیص می دهد و با اطلاع رسانی سریع از آتش سوزی و نشتی گاز جلوگیری می کند. از این سنسور بیشتر در انباری ها، آشپزخانه ها و مکان هایی که احتمال آتش سوزی در آن زیاد است، استفاده می شود.

 

 

خرید و نصب سیستم اعلام سرقت:

با توجه به افزایش سرقت خانه ها استفاده از دزدگیر منزل و انواع سنسور های آن برای منازل از ملزومات می باشد. اگر هنگام خرید دزدگیر اماکن نمی دانید کدام سنسور را برای منزل خود تهیه کنید حتما از کارشناسان  فنی ما  مشاوره بگیرید. فروشگاه آبتین فرادید برتر  تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی معتبر، و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. همچنین این فروشگاه برای تمام کشور خدمات نصب نیز ارایه میدهد .